" Επιτρέπεται η αναδημοσίευση κάθε άρθρου του blog αρκεί να αναφέρεται η πηγή "

Σάββατο 5 Μαΐου 2018

Κλεμμένο γατάκι αναζητείται...

 ...εναγωνίως, από τον άστεγο φροντιστή του.Εκλάπη σήμερα, 4-4.30 μετά μεσημέρι, από το πλάϊ του ξενοδοχείου Μ.Βρετανία, όπου συνήθως κάθεται ο "Παύλος". Ένας Παύλος απαρηγόρητος,που δεν θέλει τίποτε άλλο,παρά μόνο να του γυρίσουν εκείνοι που του το έκλεψαν το γατάκι που με τόση αγάπη φροντίζει..."...τοσοδούλι ήταν που το βρήκα,σαν την παλάμη μου,κι ούτε..." λέει .Και τα μάτια του Θεέ μου!έχουν τόσο παράπονο...
 "Θέλω να μου το φέρει όποιος μου το πήρε! Εγώ,δεν έχω πειράξει κανένα...αλλά αυτός που το πήρε, πρέπει να το έβλεπε που ήταν έτσι καλό και ήμερο...λίγο ήθελε ακόμη, κάτι ημέρες που θα μπορούσα να το πάω στο γιατρό...Δεν μπορεί, κάποιος που πέρναγε από δω,καθημερινά,πρέπει να είναι...Γράψε ότι θέλω να μου το φέρει, όποιος το πήρε..."



Κλεμμένο γατάκι
...Σύμπτωση;και τι είδους,θα μπορούσε να είναι;Οι φωτογραφίες τραβήχτηκαν 3-3.30,στις 4-5-2018, μετά μισή με μια ωρίτσα,κάποια στιγμή,που γύρισε για "μια στιγμή μόνο...να φέρω τα πράγματα πιο δώ...μου τον άρπαξαν..."
ΠΑΡΑΚΛΗΣΗ:Προωθείστε την παράκληση του Παύλου...

1 σχόλιο:

  1. Καταλαβαίνω απολύτως πώς αισθάνεται ο άνθρωπος. Πλησιάζει χρόνος που κι ο γιος μου αναγκασμένος να ζει στη Ζάκυνθο όπου βρήκε δουλειά, συμμάζεψε ένα αδέσποτο μικρό κατάμαυρο κουταβάκι. Έγινε η συντροφιά του, το φροντίζει με πολλή αγάπη και αναγκάζεται να το φέρνει μαζί του όταν μας επισκέπτεται στην Αθήνα. Η συνύπαρξη του ζώου έχει βοηθήσει στη διατήρηση της υγείας του παιδιού μου, οπωσδήποτε, από δε τα ήρεμα μάτια του μικρού αυτού σκύλου έχω δει να εκπέμπεται η έννοια της ευγωμοσύνης στον ύψιστο βαθμό!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή