" Επιτρέπεται η αναδημοσίευση κάθε άρθρου του blog αρκεί να αναφέρεται η πηγή "

Δευτέρα 4 Ιουνίου 2018

Εθνίκι Ναι!

Εθνίκι Ναι!
...πως με θέλεις; ακροδεξιό-φασίστα-εθνίκι-ή ότι άλλο κατεβάσει η...ευφάνταστη γκλάβα σου...
μπορείς να με αποκαλέσεις...δημοκρατία έχουμε (χα!).
Το θέμα, δεν είναι τι και αν είμαι εγώ, ότι από τα ανωτέρω ... Φασίστα θα μπορούσες να με πεις, γιατί πραγματικά πιστεύω στο " η ισχύς εν τη ενώσει"... βλέπεις, μεγάλωσα με τους μύθους του Αισώπου...και ευτυχώς!
Το θέμα είναι τι είσαι εσύ! Αμετροεπής,σίγουρα!
Εγώ,θα μπορούσα να είμαι ένας από το 70% των Ελλήνων εκείνων που λένε όχι στο ξεπούλημα της Μακεδονίας και ότι αυτό συνεπάγεται.Εσύ, τι αντιπροσωπεύεις; τον Φασισμό του υπόλοιπου 30%;
Φτύνεις σε λέξεις τον ανθελληνισμό σου...κι αυτό είναι ρατσιστικό...και αξιοκατάκριτο...και από το νόμο διωκόμενο ,νομίζω. Έχεις δίκιο όμως! Από τότε που οι συμπατριώτες μου , με την ψήφο τους "... ανακηρύξανε τα γαϊδούρια σε άλογα..."( Αντισθένης,δες σχετικά)...βρήκες κι εσύ την ευκαιρία.
Αυτό ισχύει,για όλους εκείνους που ξεχνούν,ότι η Ιστορία,όσο και να παραγραφεί, πάντα επιβιώνει.
Από την αγάπη στην αλήθεια! Και αυτή η Ιστορία και αυτή η αλήθεια...δεν μεταφέρεται από γενιά σε γενιά από ξεσαμάρωτα γαϊδούρια...που γκαρίζουν και προσβάλουν ένα ολόκληρο Λαό.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου